مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به آگاهی می رسد:
1- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
2- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق” منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —> میز خدمت الکترونیکی ” فراهم کرده است. شما می توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
3- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان امکان دریافت نظرات، پیشنهادات و گزارشات مربوط به خدمات ارائه شده به شما متقاضیان گرامی را از طریق ” منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —> میز خدمت الکترونیکی ” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
4- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان تمامی شماره تماس با مسئولین،کارکنان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ،را برای شما متقاضیان گرامی از طریق “منوی اصلی بالای سایت—>
درباره ما _ >ارتباط با مسئولین ، کارکنان و مراکز ” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
5- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان امکان ارسال پیام الکترونیکی به ریاست اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان لرستان را برای شما متقاضیان گرامی از طریق ” منوی اصلی بالای سایت —> ایمیل اداره کل ” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت پیام ارسال نمایید.
6- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان امکان استفاده از شناسنامه خدمات ارائه شده توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستانرا برای متقاضیان گرامی از طریق ” منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —>شناسنامه خدمات الکترونیک ” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت مطالعه نمایید.
7- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان امکان تجمیع خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان را برای شما متقاضیان گرامی را از طریق” منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت الکترونیکی” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت ارائه خدمت نمایید.
8- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان امکان پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق ” منوی اصلی سمت راست سایت —>سامانه پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات ” را فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
9- به محض دریافت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
10-استفاده شما از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان مستلزم پذیرفتن مفاد این توافق نامه و رعایت قوانین و شرایط میباشد.
11- اطلاعات خصوصی که از این طریق وصول میگردد، دراختیارعموم قرار نمیگیرد.
دسترسی آسان و سریع به سطح توافق هر کدام از خدمات این اداره کل از طریق لینک های زیر امکانپذیر است :