شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/05/25 - 06:33
  • - تعداد بازدید: 69
  • - تعداد بازدیدکننده: 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اعلام آمادگی آموزش فنی و حرفه ای لرستان در برگزاری ۴ حرفه تخصصی مرحله سازمانی دومین دوره مسابقات مهارت کارکنان وظیفه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان؛ برای برگزاری مرحله سازمانی دومین دوره مسابقات مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۴ حرفه تخصصی، اعلام آمادگی می‌کنیم.
 
نشست وبیناری دومین دوره مسابقات مهارت کارکنان وظیفه سپاه، به ریاست سردار حسین آقامرادی معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، با مرکزیت قرارگاه مهارت آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به فرماندهی سرتیپ‌دوم پاسدار نعمت‌الله باقری و با حضور مدیرکل و معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با شعار «سرباز ماهر، پنجه‌های کارآمد، اشتغال مؤثر» در 4 مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری در ۲۰ رشته مهارتی در حال برگزاری است. مراحل اطلاع رسانی و ثبت نام از ۱۶ تیر ماه آغاز و از یکم مرداد ماه به مدت ۱۰روز، مرحله یگانی یا شهرستانی آن برگزار شده است.
 
سردار آقامرادی معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح زمان و مراحل اجرای مسابقات را بدین شرح اعلام نمود: مرحله اطلاع رسانی و ثبت نام از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه، مرحله انتخابی شهرستانی از ۱ تا ۱۰ مرداد ماه، برگزاری مرحله اول استانی بین سازمان‌های سپاه و فراجا (بخش انتخابی، افتتاحیه، اردوی آمادگی و مسابقه استانی) از ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه، برگزاری مرحله دوم استانی هر یک از سازمان های آجا، ودجا و ستاد کل (بخش انتخابی، افتتاحیه، اردوی آمادگی، مسابقه استانی و اختتامیه برای تجلیل از نفرات برتر) از ۲۰ تا ۲۵ مرداد ماه، برگزاری افتتاحیه و اردوی آماده سازی مرحله سازمانی از ۲۱ تا ۲۲ مهر ماه، برگزاری مسابقات و اختتامیه برای تجلیل از نفرات برتر مرحله سازمانی ۲۳ تا ۲۵ مهرماه، برگزاری مراسم افتتاحیه و اردوی آماده سازی مرحله کشوری ۲۶ تا ۲۷ آبان ماه، برگزاری مسابقات مرحله کشوری ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه و در نهایت برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات مرحله کشوری ۱ آذر ماه خواهد بود.
 
وی در پایان افزود: وظیفه اساسی این قرارگاه، مهارت افزایی کارکنان وظیفه و کمک به اشتغال پذیری آنان است و این اقدامات در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا، برای کمک به دولت در امر اشتغال جوانان انجام می‌شود. کارکنان وظیفه ماهر در این دوره از مسابقات شناسایی و به منظور ایجاد جذابیت در مسابقات و ارتقاء نشاط و بالندگی و افزایش سطح مهارت در بین جامعه کارکنان وظیفه، مشوق‌هایی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که به نفرات اول تا سوم اعطا می‌گردد.
 
پاشایی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان در تشریح این دور از مسابقات در استان، گفت: رقابت فنی و مهارتی سربازان ماهر در 17 حرفه مهارتی از جمله برنامه نویسی پایتون، سرویس کار خودرو، برنامه ‌ریزی توسعه دهنده وب، برنامه نویسی معماری، تعمیرات پکیج، آرایشگری مردانه، خبازی و آشپزی سنتی و … برگزار می‌شود.
 
وی افزود : از بین 20 رشته مورد آزمون، 3 رشته تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان و هلال احمر استان برگزار خواهد شد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آمادگی لازم جهت اجرای مرحله سازمانی این دوره از مسابقات در 4 حرفه جوشکاری، اتومکانیک، برق خودرو و خبازی را دارا می‌باشد.
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 115157
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب