شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/05/01 - 20:51
  • - تعداد بازدید: 89
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اعلام آمادگی مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ارائه خدمات آموزشی، مهارتی و تخصصی به متقاضیان معرفی شده از سوی اتاق اصناف

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان با قائم مقام اتاق اصناف 

پاشایی: آمادگی مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ارائه خدمات آموزشی، مهارتی و تخصصی به متقاضیان معرفی شده از سوی اتاق اصناف

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، با حضور مدیرکل، معاونت آموزش و پژوهش، کارشناسان ذیربط و قائم مقام اتاق اصناف، نشستی در سالن کنفرانس اداره کل با هدف همفکری، هم افزایی و ایجاد بستر مناسب در راستای سهولت سازی ارائه خدمات آموزشی مهارت محور به صنوف تحت نظارت اتاق اصناف، برگزار گردید.

در آغاز جلسه علی پاشایی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، حضور پویای اصناف را عامل رونق تولید و نیروی محرک اشتغال در جامعه قلمداد کرد.

وی اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با بهره‌مندی از تجهیزات به روز، کارشناسان آموزشی و مربیان نخبه در ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی در رشته‌های بازار محور و مورد نیاز اصناف و متقاضیان معرفی شده از سوی اتاق اصناف، آمادگی کامل دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان بیان داشت: متقاضیان معرفی شده از سوی اتاق اصناف می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوط، در آزمون تعیین صلاحیت فنی و حرفه‌ای به صورت آنلاین شرکت کرده و گواهینامه مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند و بدین طریق دغدغه‌ها و موانع موجود برای تمدید مجوز کسب و کار خود را به حداقل برسانند .

در ادامه جلسه ایمانی قائم مقام اتاق اصناف استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص همکاری با اصناف و ارائه راهکارهای آموزشی جهت ارتقا دانش اصناف، گفت: اتاق اصناف خواستار تعامل و تداوم بیش از پیش همکاری‌های آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه اصناف استان است.

ایمانی اظهار داشت: کلیه اصناف تحت حمایت اتاق اصناف می‌توانند به سهولت از ظرفیت‌های آموزشی و تجربیات مربیان اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بهره‌مند شده و در این زمینه علم و دانش خود را به‌روزرسانی نمایند.

در پایان نشست، مقرر گردید اتاق اصناف نیروهای واجد شرایط خود را در یک بازه زمانی مشخص بر اساس نیاز سنجی های آموزشی و دسته‌بندی‌های مشخص و پایش مدارک تحصیلی متقاضیان اعم از با سواد و بی سواد، به منظور استفاده از خدمات آموزشی مهارت محور به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان معرفی نمایند.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 114395
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب