شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/05/12 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مهارت‌افزایی و توانمندسازی کارکنان خط تولید ماشین‌سازی لرستان؛

افتتاح مرکز جوارکارگاهی در ماشین‌سازی لرستان

همزمان با هفته ملی مهارت، در راستای گسترش نهضت ملی مهارت افزایی، آیین افتتاح مرکز جوارکارگاهی ماشین‌سازی لرستان برگزار شد.

شرکت ماشین سازی لرستان با بیش از ۴۵ سال تجربه در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع سازه‌های فلزی ساختمانی و صنعتی، انواع مخازن ذخیره‌ و تحت فشار مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، فولاد و سیمان کشور و همچنین انجام پروژه های بزرگ در زمینه ساخت پل ها و سازه‌های دریایی، دریچه‌های آبیاری، قطعات فلزی خاص، ماشین‌ آلات و تاسیسات یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و تولید ملزومات صنعتی می‌باشد.

 با توجه به افزایش روز افزون تعداد دانش آموختگان و آمار فارغ‌التحصیلان بیکار و عدم تناسب رشته‌های تحصیلی با نیاز بازار کار، اهمیت مهارت آموزی و بهره‌مندی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیش از پیش احساس می شود؛ در چنین شرایطی آشنایی با محیط واقعی کسب و کار و ارتقای سطح مهارت افراد در ورود به بازار کار موثر است.

ایجاد و توسعه مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی تأثیر بسزایی در ارتقای توان فنی و اشتغال‌پذیری افراد در حوزه های مختلف صنعت دارد.

قرارگیری آموزش‌های مهارتی در کنار صنایع به تربیت سرمایه های انسانی و جذب آنها در بنگاه‌ها کمک‌ می کند و از طریق مراکز جوار کارگاهی، نیروها و کارکنان صنایع که در بخشهای مختلف مشغول کار هستند، می توانند مورد سنجش صلاحیت حرفه‌ای قرار گیرند و در صورت نیاز از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شوند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 114771
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب