شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/02/21 - 21:27
  • - تعداد بازدید: 101
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در نشست مدیران استانی با معاون اجرایی رییس‌جمهور چه گذشت؟

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مرکز سنجش آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد در آینده نزدیک

در نشست مدیران استانی با معاون اجرایی رییس‌جمهور چه گذشت؟ با پیگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دستور معاون اجرایی رئیس جمهور:  

 

 

 

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مرکز سنجش آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد در آینده نزدیک

 

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های شاخص و نیمه تمام استان با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری لرستان برگزار گردید.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان در این جلسه گزارشی از میزان پیشرفت پروژه مرکزسنجش مهارت شهرستان بروجرد، که از پروژه‌های بزرگ و نیمه تمام استان است، ارائه و خواستار توجه ویژه مدیران به این حوزه شد.

 پاشایی بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه مرکز سنجش مهارت الغدیر بروجرد از سال ۸۹ آغاز و اینک با گذشت حدود ۱۴ سال و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، به علت محقق نشدن اعتبارات تخصیصی در چند سال اخیر، عدم پیگیری و کم توجهی های رخ داده، روند تکمیل پروژه به کندی انجام شده و ازین رو اختلال و آشفتگی در حیطه عملکردهای آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرستان را موجب شده است.

 وی ضمن اشاره به اولویت تامین اعتبار در پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، افزود: طبق مستندات، در سفر اول ریاست محترم جمهور به استان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص یافت که متاسفانه تاکنون تنها ۲ میلیارد تومان از اعتبار تعیین شده برای پیشرفت پروژه تزریق شده است و به موجب این کاستی ها، شاهد تعلل و تعویق در روند افتتاح پروژه هستیم.

 در ادامه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای با گلایه از کم لطفی های حادث شده، نگاه ویژه معاون اجرایی رئیس جمهور و اهتمام خاص دولت را جهت تامین‌ منابع مالی مورد نیاز جهت تکمیل این مجتمع حیاتی، را خواستار شد.

 در پایان، منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور ضمن بررسی روند اجرایی پروژه مرکز سنجش مهارت بروجرد، بر اقدامات لازم از جمله تامین کامل منابع مالی در جهت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه و افتتاح آن تا پایان سال جاری، تاکید و دستورات لازم را صادر نمود.

 لازم به ذکر است تصمیمات اتخاذ شده به عنوان مصوبات سفر ایشان به استان لرستان منظور و مراتب آن از طریق استانداری استان لرستان به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ابلاغ گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 112763
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب