شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/02/06 - 19:46
  • - تعداد بازدید: 262
  • - تعداد بازدیدکننده: 257
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
در جلسه شورای اداری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان بیان شد:

امسال سال کیفیت آموزشی و نظارت مستمر میدانی، برای لرستان خواهد بود

در جلسه شورای اداری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان بیان شد:
امسال سال کیفیت آموزشی و نظارت مستمر میدانی، برای لرستان خواهد بود
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر، نخستین جلسه شورای اداری آموزشی با ریاست معتمدی مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاونین، روسای ستادی، واحدها و روسای مراکز ۱۹ گانه در محل سالن کنفرانس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک برادران شهرستان خرم آباد، برگزار گردید.
مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، ضمن قدردانی از مدعوین حاضر، در خصوص همیت، اهمیت به رضایتمندی اربابان رجوع، برنامه ریزی هدفمند و تلاش برای حل مسائل و مشکلات موجود، به بیان مسائل ذیربط پرداخت و گفت: امسال سال کیفیت آموزشی و نظارت مستمر میدانی، برای لرستان خواهد بود.

در ادامه، حشمت اله معتمدی ضمن استماع مطالب اعضای شورای اداری و حاضرین به نکات مهمی در راستای چگونگی پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمان اشاره کرد و افزود: با رویکرد پیش‌گرفته از سوی ریاست سازمان و با در نظر گرفتن تعهدات سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، باید تمام همت و تلاش خود را در پی طرحریزی که منتج به خلق ثروت و درآمدزایی بشود، باشیم.
گزارش می افزاید: در این مراسم؛ روسای ستادی، واحدی و مراکز، در خصوص برنامه های قابل اجرا در حوزه های مربوطه، به بیان‌ پیشنهادات و بیان راهکارها پرداختند.
در ادامه، جلسه شورای اداری آموزشی، از روسای برگزیده سال ۱۴۰۱، پرویز کلانتر رئیس مرکز آموزش‌فنی و حرفه ای برادران شهرستان خرم‌آباد‌ (رتبه اول)، صادق مرزبان رئیس مرکز آموزش‌فنی و‌‌ حرفه ای شهرستان ازنا‌ (رتبه دوم) و مهدیه حیدری رئیس مرکز آموزش‌فنی و حرفه ای شهرستان دلفان (رتبه سوم) به عنوان رؤسای نمونه استان در سال ۱۴۰۱، با اهداء لوح سپاس و هدایا، تقدیر شد.
همچنین، بر اساس ارزیابی عملکرد آموزشی و اداری از تعدادی از مرییان مراکز، مسئولین واحدی و کارکنان اداری اداره کل، به عنوان روسای واحد، کارمند و مربی برگزیده در حوزه وظایف سازمانی مرتبط، در سال ۱۴۰۱ با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.
گفتنی است در این جلسه از سید مهدی موسوی، نخبه مهارتی اعزامی از مرکز آموزش‌فنی و حرفه‌ای شماره یک‌ برادران شهرستان خرم‌آباد، دارنده مدال برنز کشوری از بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت، در رشته "نان های حجیم و نیمه حجیم" ، و علی یاراحمدی مربی توانمند این رشته در مرکز فوق، تقدیر بعمل آمد.
از دیگر برنامه های جلسه شورای اداری آموزشی، تجلیل از 19 نفر رئیس مرکز شهرستان‌های سطح استان به واسطه فعالیت‌ها و زحمات سال گذشته و کسب رتبه های برتر آموزشی، همچنین در راستای خدمت صادقانه به کارجویان و جوامع هدف سازمان بود. 
در این نشست همچنین از حجت‌الاسلام و‌‌المسلمین هوتن سپهوند امام جماعت اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه ای استان به جهت بهره مند نمودن همکاران بواسطه زحمات عدیده و درایت و بصیرت‌ تمام‌ در خصوص‌ اقامه‌ نماز جماعت و بیان آموزه های دینی و مذهبی، با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان: در این مراسم، همچنین نشست هم اندیشی با حضور مدیرکل و اعضای شورای اداری آموزشی استان با محوریت تربیت مربی و کارآموز ماهر در راستای اشتغال پایدار و کارآفرینی در دوزندگی محصولات چرمی و  «چهل تکه دوزی» با حضور «ارجمندی» کارآفرین مطرح استان برگزار و تصمیمات شایسته ای اخذ شد.
 
گزارش تصویری:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 99100
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب