شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/04/30 - 01:23
  • - تعداد بازدید: 98
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت، در رشته فناوری خودرو

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان لرستان، علی پاشایی مدیرکل از برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت، در رشته فناوری خودرو، در آستانه هفته ملی مهارت، خبر داد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان،  ضمن معرفی مسابقات ملی مهارت، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور توسعه مهارت‌آموزی در کشور به ویژه بین جوانان، برگزاری مسابقات مهارت است، این مسابقات در سه بخش آزاد، ملی و بین‌المللی و در رشته‌ها و حرفه‌هایی با محوریت نیاز بازار‌کار برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: شناسایی و معرفی افراد ماهر به بازار کار از اولویت های برگزاری مسابقات مهارتی است.

پاشایی اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت در رشته فناوری خودرو با همکاری اتحادیه تعمیرکاران خودرو و به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک برادران شهرستان خرم آباد، برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها، آشنایی بی‌واسطه با فناوری‌های روز و نیازمندی بازار واقعی کار و استفاده از ظرفیت‌های مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات آزاد مهارتی دانست.

علی پاشایی گفت: مسابقه آزاد رشته فناوری خودرو، محدودیت سنی ندارد  و متقاضیان می توانند از امروز شنبه 30 تیرماه به مدت یک هفته تا تاریخ 5 مردادماه 1403 با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل سکونت خود، در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.

وی افزود: زمان برگزاری مسابقه همزمان با نخستین روز از هفته ملی مهارت شنبه 6 مردادماه 1403 در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک برادران شهرستان خرم‌آباد و با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات، ترویج فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ و  احصای نیازمندی بازار واقعی کار برگزار خواهد شد.

گزارش می افزاید: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقات به شماره 09166616877 تماس حاصل نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 114360
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب