شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/06/07 - 21:26
  • - تعداد بازدید: 52
  • - تعداد بازدیدکننده: 45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در سفر یک روزه به شهرستان کوهدشت؛

تاکید ویژه بر توسعه مهارت‌آموزی، توانمندسازی جوانان و اشتغال‌آفرینی در مناطق کمتر برخودار لرستان

نشست صمیمانه علی پاشایی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، با کارکنان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهدشت، با هدف بررسی ظرفیت‌ها و بسترهای موجود، شناسایی مشکلات و رفع چالش‌ها، ارائه پیشنهادها، راهکارها و بیان نقطه نظرات، برگزار شد. 

در این دیدار، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ضمن اشاره به وجود امکانات حداقلی در این شهرستان، از تلاش مجموعه همکاران در ارائه آموزش‌های مهارتی با کیفیت به جامعه هدف تقدیر کرد، وی بر بهبود وضعیت موجود در کارگاه‌های آموزشی، پیگیری و ارتقا وضعیت معشیت و مسکن همکاران و استقرار خدمات عدالت محور در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد. 

پاشایی برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی منطبق با نیاز و تقاضای بازار‌ کار را مهم ارزیابی و افزود: ارتقا سطح مهارتی جوانان جویای کار بصورت مستقیم بر ایجاد اشتغال پایدار تاثیرگذار است، لذا با توجه به نرخ بالای بیکاری در این شهرستان، بنا داریم توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مناطق کمتر برخوردار بویژه شهر رومشکان را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ادامه؛ مهارت آموزی و توانمندسازی بانوان و نقش پر رنگ آنها در رونق اقتصاد خانوار را با اهمیت دانست و اظهار داشت: پویایی و افزایش بهره‌وری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران، برگزاری دوره‌های مهارتی به روز، مورد تقاضا و اشتغال‌آفرین در دستورکار قرار دارد.

گفتنی است در ابتدای این نشست، رئیس مرکز، کارکنان و مربیان به بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای خود در حوزه‌های مختلف اداری و آموزشی پرداختند و مدیرکل در این راستا از نقطه نظرات سازنده آنها استقبال کرد.

علی پاشایی در پایان، ضمن تشریح چشم انداز پیش رو در توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان، به برنامه‌ها و توصیه‌های موکد ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نسبت به پیشبرد نهضت مهارت آموزی در شهرستان کوهدشت، اشاره ای داشت و بر اهتمام ویژه همه مسئولان و عوامل اجرایی در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهدشت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در این شهرستان تاکید کرد.

 در خلال این سفر یک روزه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان با موسسین و مربیان آموزشگاه‌های آزاد شهرستان کوهدشت نیز دیداری صمیمانه داشت و تعامل بیش از پیش با بخش خصوصی؛ به عنوان شرکای آموزشی و بازوان توانمند آموزش فنی و حرفه‌ای را در جهت نیل به اهداف کلان سازمان، مورد توجه قرار داد.

  • گروه خبری : اخبار ,مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 8 دومنظوره کوهدشت
  • کد خبر : 115493
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب