شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/06/28 - 10:07
  • - تعداد بازدید: 16
  • - تعداد بازدیدکننده: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عباس گودرزی، نماینده مردم شریف بروجرد در مجلس شورای اسلامی؛

تا پایان سال جاری با تخصیص اعتبارات لازم پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای غدیرخم بروجرد تکمیل و افتتاح خواهد شد

در پی نظارت مستمر و پیگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان روز گذشته عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد و عضو کمیسیون اجتماعی و هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی از پروژه مرکز غدیرخم این شهرستان بازدید نمود.

در این بازدید میدانی علی پاشایی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان با اشاره به 75 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه طی 14 سال گذشته بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل و تسریع بهره برداری از این پروژه تاکید کرد.

وی افزود: تخریب و بازسازی این مرکز از سال ۱۳۸۹، در زمینی با عرصه ۱۵۰۰ و اعیان ۲۷۰۰ مترمربع آغاز شده است که تکمیل و راه اندازی آن، با جدیت و تمام توان پیگیری می شود، تا راه اندازی این مرکز مسیری هموار در توانمندسازی جوانان و تربیت نیروی ماهر فراهم کند.

️ علی پاشایی تکمیل این مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای را در مسیر توسعه و ارتقاء آموزش‌های مهارتی در بروجرد از ضروریات دانست و افزود: پیرو پیگیری‌‌ها و نظارت مستمر و موکد، فاز اول واحدهای اداری این مرکز پس از 14 سال تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید و امید داریم با مساعدت ویژه مسئولان ذیربط  استانی و اختصاص بودجه های لازم، تا پایان سال جاری این مرکز تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.

در ادامه این بازدید، نماینده مردم شریف بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده نسبت به پیگیری مطالبات و مصوبات منطقه‌ای در دولت چهاردهم و اهتمام ویژه در راستای جذب اعتبارات مورد نیاز تا تکمیل و راه اندازی این پروژه، قول مساعد داد.

 

گزارش تصویری: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار ,مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 4 امام علی(ع) بروجرد
  • کد خبر : 115914
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب