شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/12/10 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 169
  • - تعداد بازدیدکننده: 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، معتمدی مدیرکل، در پیامی آحاد مردم شریف استان را به خلق حماسه ای دیگر با حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.متن پیام بدین شرح است:
 
بسْم ٱللّه ٱلرّحْمن ٱلرّحیم
    موسم انتخابات در کشور، بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم سالاری دینی، فراهم آورده است. جمهوری اسلامی ایران مبنای مردم سالاری دینی را یک اولویت می‌داند و با برگزاری انتخابات این مهم نمایان می‌شود. شرکت در انتخابات حق هر فرد ایرانی و همچنین یک تکلیف بر همگان است که باید انجام شود. 
     امروز دشمن با توطئه ‏ها و فتنه ‏های شوم خود و با بهره‏ گیری از تمام ظرفیت‏ های رسانه ‏ای و هجمه تبلیغاتی، سعی در کمرنگ کردن و کم اهمیت جلوه دادن برکات انقلاب اسلامی دارد و درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‏رو است تا بتواند بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی ضربه ‏ای وارد ‏کند.
شکل ‏گیری مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انقلابی و کارآمد در امتداد پیروزی‏ های متعدد بر دشمن، گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که با حضور در پای صندوق ‏های رأی محقق می‏گردد. بیانات صریح رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درباره برگزاری پرشور انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، حجت را بر همگان تمام نموده که فرمودند: "مسئله‌ی انتخابات بسیار مهم است. راه حل مشکلات، انتخابات است، برای رفع مشکلات بایستی در انتخابات شرکت کرد".
    امت سربلند ایران اسلامی همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و قطعا این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خواهند ساخت.  از مردم شریف و بصیر استان لرستان دعوت می‌شود تا ضمن حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‏ های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات ‏رسانند.
امید دارم همچون سال های گذشته با حضور پرشور و حماسی در کنار سایر اقشار ملت شریف ایران، اتحاد، همبستگی، غرور و قدرت ملی را به نمایش گذاشته و افتخار تاریخی دیگری را بیافرینیم.
 
حشمت اله معتمدی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 111072
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب