شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/01/05 - 22:17
  • - تعداد بازدید: 135
  • - تعداد بازدیدکننده: 135
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیدار نوروزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با کارکنان مراکز آموزشی شهید سلیمانی و خواهران شهرستان خرم آباد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در اولین روز کاری سال جدید در دیدار نوروزی با کارکنان مرکز تخصصی کارآفرینی شهید سلیمانی و واحد آموزشی خواهران شهرستان خرم‌آباد در راستای توسعه آموزشی این مراکز به گفت و گو پرداخت

علی پاشایی اظهار داشت: رویکرد ما در سال جدید بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت‌ها،ارائه خدمات آموزشی مهارت محور و تعامل و رایزنی های بین دستگاهی در جهت پیشبرد و ارتقاء اهداف سازمان است.

پاشایی همچنین در جمع پرسنل مرکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی شهید سلیمانی شهرستان خرم آباد، ضمن تبریک نوروز و خداقوت به همکاران واحد مذکور، به بیان دیدگاه ها و اهداف خود در راستای تفکر جدید سازمان پرداخت. ایشان بر اجرا و پیگیری فعالیت های آتی مراکز تخصصی کسب و کار بر اساس رویکرد جدید سازمان؛ تاکید کرد. در ادامه فریدون کرمی مدیریت این مرکز ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو، گزارش مختصری از فعالیت های مرکز در سال ۱۴۰۲ ارائه داد.

حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خرم آباد، از دیگر اهداف این بازدید نوروزی بود. پاشایی ضمن شادباش سال نو وعرض خدا قوت به تلاشگران این واحد؛ اظهار داشت که در سال آتی استفاده از ظرفیت های مرکز بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 مدیر کل فنی و حرفه ای در ادامه به تغییرات رخ داده در حوزه زیر ساختی سازمان اشاره و بیان کرد؛ تلاش های ریاست سازمان بر مبنای شناساندن اهمیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و رسالت آموزش محور بودن آن به دولتمردان است؛ که این مهم در گام اول با تدوین اساسنامه کلید خورد و در حال حاضر به نحو شایسته از طریق تعیین و معرفی چهارچوب ها در حال انجام است.

ایشان با استقبال از آرامش نسبی حاکم بر مجموعه سازمان؛ ابراز داشت که نتایج مثبت این تحولات بنیادین و پیگیری ها قطعا در آینده نمایان خواهد شد؛ چرا که بدون شک متمرکز شدن تفکر و اندیشه سازمان بر روی اهداف زیرساختی، به مرتفع شدن مشکلات و چالش های کلی سازمان کمک خواهد کرد.

وی افزود؛ با توجه به اینکه استان لرستان در زمینه های مختلف از جمله خدمات،صنعت، کشاورزی، گردشکری وفرهنگ وهنر نسبت به استانهای همجوار از ظرفیت و توان بالاوبیشتری برخوردار است، لذا ارائه خدمات آموزشی درخور میتواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند، از این رو از تمامی همکاران مجموعه انتظار می رود در این راستا همسو بوده و در تعامل و رایزنی با سایر دستگاه های مرتبط از هیچ کوششی دریغ نورزند، و اطمینان حاصل کنند در این راه همواره پشتیبان و همراه آنان خواهم بود‌.

در ادامه، نیلوفر مرادی رئیس مرکز خواهران خرم آباد، گزارش مختصری از عملکرد مرکز و همچنین مشکلات و مسائل حوزه کاری خود ارائه نمود.

در پایان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان بار دیگر بر تلاش خود در جهت حل مشکلات مراکز و رفع کمبودهای موجود در کارگاهی آموزشی تاکید کرد.

در این دیدار نوروزی اکبر امانی رئیس حراست آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان مدیرکل را همراهی کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 111518
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تنظیمات قالب