شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1401/10/26 - 00:20
  • - تعداد بازدید: 196
  • - تعداد بازدیدکننده: 194
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

مشاور امور ایثارگری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: به دنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، نشستی با حضور مسعود آزادی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران، حیدری مشاور امور ایثارگری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، معتمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، محمد دولتشاه مسئول امورایثارگران و جمعی از مسئولین و ایثارگران اداره کل، امروز در سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک شهرستان خرم آباد، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از اقدامات انجام شده در جذب و حمایت از این قشر فداکار ارائه نموده و گفت: روحیه ایثارگری و فداکاری در بین کلیه همکاران این اداره کل موجب تلاش و همدلی روزافزون در انجام رسالت آموزشی و نیل به اهداف سازمانی شده است و بسیار مفتخریم که از مجموع 27 پست مدیریتی در این اداره کل 15 پست به ایثارگران تعلق گرفته است، یعنی بالغ بر 50 درصد پست های مدیریتی ویژه ایثارگران و فرزندان فداکار این انقلاب است.

وی در ادامه افزود: از مجموع 393 کارکنان این اداره کل مجموع افراد ایثارگر یا وابسته به ایثارگر شامل : فرزند شهید، جانباز، رزمنده، آزاده و ... 100نفر می باشد،که این یعنی بالغ بر 26 درصد از کارکنان این اداره کل را شامل می شوند.

معتمدی ایثارگران و خانواده معظم شهدا را نماد اصول ارزش های ایرانی، اسلامی برشمرد و گفت: وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران نظام، این است که همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران جامعه هدف تلاش کنیم، در همین راستا اقدامات ارزنده ای صورت گرفته از جمله جذب و تبدیل وضعیت 7 نفر از ایثارگران و خانواده معظم ایشان در سال جاری و جذب 8 نفر نیز در مراحل پایانی است.

 درادامه مسعود آزادی، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران ضمن تقدیر از تشکیل شورای امورایثارگران در این اداره کل و ابزار خرسندی از اقدامات انجام شده، گفت: به دنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم و باید برای رفع مشکلات ایثارگران گام های بزرگی برداریم و برای این مهم نگاه ویژه ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران،در ادامه به اهتمام این نهاد به برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی بهتر به این قشر گرانقدر تاکید کرد و گفت: شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور و استان‌ها با همین هدف تشکیل خواهد شد، تا بتوانیم با ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور استوارتر قدم برداریم. 

وی افزود: در همین راستا، سامانه جامع ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه راه اندازی شده است و در مرحله ورود داده می باشد و امیدواریم بتوانیم نیازهای جامعه هدف در جهت برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی بهتر را شناسایی و گامی مهم برای این قشر گرانقدر برداریم.

مسعود آزادی بر تلاش مضاعف برای رفع مشکلات ایثارگران تاکید کرد و افزود: بخشنامه تجلیل و تکریم از ایثارگران بهمن ماه سال 1400 تهیه و موارد لازم با منشاء قانونی تدوین و تایید شده است و به دنبال اجرای این دستورالعمل هستیم تا بتوانیم شرایط مساعدتری برای ایثارگران،خانواده و فرزندانشان فراهم کنیم.

وی در ادامه  اذعان کرد: در دولت انقلابی به دنبال انتصاب افراد ایثارگر در پست های مدیریتی هستیم چرا که ایشان وفادارترین افراد به نظام و انقلاب هستند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران با تأکید بر این که ایثارگران الگوی مناسبی برای مردم هستند، گفت: ایثارگران با دل و جان کار می‌کنند و همواره دلسوز مردم بوده و هستند، این مجاهدان و دریادلان در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و انتظار می رود، هم اکنون نیز در دوران جنگ نرم و جنگ اقتصادی بصورت جهادی و انقلابی وارد میدان شده و حماسه ای نو بیافرینند.

در ادامه این نشست صمیمی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نظرات، پیشنهادات، انتقادات، دغدغه ها و درخواست های خود پرداختند و در پایان این نشست صمیمی از برخی از ایثارگران حاضر در جلسه به نمایندگی از همه ایثارگران با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

گزارش تصویری :

      

    

   

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 95066
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب