شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/09/25 - 01:35
  • - تعداد بازدید: 143
  • - تعداد بازدیدکننده: 143
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار :

مهارت آموزی راهی برای هموار نمودن جاده اشتغال است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار به همراه مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خرم آباد بازدید و از نزدیک با روند ارائه آموزش های مهارتی به متقاضیان آشنا شدند .

محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال وزیر کار در این بازدید با تاکید بر اینکه  آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار کار و در راستای اشتغال متقاضیان ارائه شود ، اظهار داشت : نیازسنجی مراکز آموزشی در جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر با توجه به نیاز بازارهای کار می‌تواند هم یک سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی دارای مهارت باشد و هم نیاز واحدهای اقتصادی به کارجوی ماهر را رفع کند و اشتغال را در کشور رونق دهد .

وی افزود : اطلاع رسانی به مردم، تلاش برای گسترش آموزش های فنی و حرفه ای، توسعه مراکز مردمی برای این آموزش ها و کمک به آموزش اشتغال خانگی و چرخه کامل آموزش ها که منجر به تولید جامع در تولید و خدمات می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ادامه داد : تمام تلاش وزارت متبوع و شخص وزیر برای کمک به ارتقاء سطح آموزش ها ، به روز نمودن تجهیزات و همچنین حمایت از افرادی که آموزش های مهارتی را در این مراکز دیده اند با پرداخت تسهیلات و دیگر امکانات است .

وی در پایان در جمع مهارت آموزان آموزش فنی و حرفه ای حضور یافت و با گفتگوی چهره به چهره از نزدیک با مسائل ، مشکلات و نظرات آنان آشنا شد .

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 108770
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب