شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/10/18 - 23:07
  • - تعداد بازدید: 197
  • - تعداد بازدیدکننده: 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با گرامیداشت هفته زن و مقام مادر

نمایشگاه عرضه دستاوردهای بانوان تاثیر گذار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، همزمان با گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، نمایشگاه دستاوردهای  بانوان تاثیر گذار به مدت سه روز از تاریخ 16 لغایت 18 دی ماه از ساعت 9 صبح الی 13 در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

این نمایشگاه که به مناسبت هفته زن، بزرگداشت مقام مادر و در راستای برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار با هدف عرضه دستاوردهای بانوان به منظور دیده شدن توانمندی‌ و دستاوردهای این قشر و معرفی فعالان حوزه مد و لباس دایر شد، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیران کل امور زنان و خانواده، گزینش استانداری و رئیس بسیج جامعه زنان استان و مدیران دستگاه های اجرایی افتتاح گردید.

شایان ذکر است  به همت و تلاش مجدانه رئیس و معاون آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خرم آباد «نیلوفر مرادی و زهرا یعقوبی»  و همکاران ارزشمند بخش خصوصی، چندین غرفه  در حوزه صنایع دستی و فناوری مد، دستاوردهای مهارتی این مرکز و آموزشگاه های آزاد این شهرستان، را در معرض دید عموم علاقمندان قرار داد.

 گزارش می افزاید؛ یکی از اهداف آموزش های فنی وحرفه ای، آموزش های کوتاه مدت کمتر از 3 ساعت است که به گذر مهارت معروفند، در نمایشگاه صنایع دستی زنان تمدن ساز، مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران خرم آباد مبادرت به برگزاری گذر مهارت در حرفه های خیاطی ،گیوه بافی ،نمد مالی ،نقاشی روی شیشه ،رزین ویراق دوزی لباسهای محلی نموده است.

این گذرهای مهارتی با هدف آشنایی  بانوان علاقمند با مهارت های کم هزینه و بازار محور که در کمترین زمان می تواند به اشتغالزایی منجر شود، برگزار شد. 

علاقمندان جهت دریافت آموزش های تکمیلی بصورت رایگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه در ساعات اداری به مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خرم آباد به آدرس، انتهای خیابان رازی، بلوار مهارت، مراجعه و یا با شماره 33236930 تماس حاصل نمایند.

 

گزارش تصویری:

مراحل آماده سازی غرفه های آموزش فنی و حرفه ای خواهران در نمایشگاه :

 

 

 

افتتاحیه

 

 

 

 

 بازدید مسئولین استانی از غرفه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و آموزشگاه های آزاد شهرستان خرم آباد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار مراکز
  • کد خبر : 109505
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب