شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/05/07 - 21:50
  • - تعداد بازدید: 128
  • - تعداد بازدیدکننده: 128
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام‌ حشمت‌اله معتمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به مناسبت «هفته ملی مهارت»

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان؛همزمان با آغای هفته ملی مهارت،  حشمت اله معتمدی، مدیرکل، در متنی هفته ملی مهارت را گرامیداشت. متن کامل پیام بدین شرح است:

«بسمه‌تعالی»

بدون تریدید در عصر حاضر نیروی انسانی ماهر و توانمند، پایدارترین و مطمئن ترین تکیه گاه رونق و شکوفایی تولید و اقتصاد کشور می باشد. توجه به مهارت و ارتقا آن نقش بسزایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته و ضمن تعالی سازمانی, پیشرفت و آبادانی کشور را نیز به دنبال خواهد داشت. مهارت و مهارت آموزی, کلید دروازه اشتغال و کارآفرینی است و هفته مهارت بهانه ای است تا جایگاه مهارت و فرهنگ مهارت آموزی و مهارت افزایی در جامعه شناسانده شود.
در راستای تحقق شعار سال مزین شده از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی), به عنوان مهار تورم و رشد تولید، توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت های شغلی و تخصصی, جهت ترغیب و توسعه کارآفرینی, به ویژه در مراکز آموزش مهارتی؛ یکی از راهکارهای اساسی محسوب می شود. نهضت مهارت افزایی. سوق دهی استعدادهای بالقوه کشور به سوی آموزش های عملی و کاربردی, به جای آموزش های نظری صرف و هدایت جوانان به سمت مهارت آموزی محسوب می شود. لذا درک ضرورت حرکت به سمت اجرای برنامه اصولی و هدفمند و ایجاد و گسترش نهضت فراگیر توسعه آموزش های مهارتی برای نسل امروز در میان جامعه و دستگاه های متولی در جهت تحقق فردایی عاری از بیکاری و سرشار از شور کار و اشتغال با هدف توسعه پایدار تعیین کننده است. قطعا همت والای خانواده ی بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای با ارتقاء مهارت های شاغلین و آموزش های مهارتی به کارجویان در مناطق شهری؛ روستایی و حاشیه نشین شهرها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می تواند نقش بسزایی در توسعه پایدار و کاهش نرخ بیکاری داشته باشد.

اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد، روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت را به کلیه همکاران گرامی اداره کل و مراکز استان، مربیان زحمت کش و کلیه کارآموزان، کارجویان و تلاش گران آموزشگاه های آزاد استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق سیاست های دولت انقلابی درجهت ارانه خدمات آموزشی و مهارت افزایی با هدف کار آفرینی و رونق اشتغال, از خداوند متعال مسألت دارم.

حشمت اله معتمدی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 104075
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب