شعار سال
یکشنبه 01 مهر 1403
  • 1401/12/13 - 01:01
  • - تعداد بازدید: 175
  • - تعداد بازدیدکننده: 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در پیامی روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) را تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی»

 نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پر افتخار کشورمان از دوران پیروزی شکوهمند ‏انقلاب ‏اسلامی و جنگ تحمیلی، تا به امروز که فصل جدیدی برای جوانان در عرصه های مختلف با توجه به شرایط خاص امروز کشور به منصه ظهور رسیده، برکسی پوشیده نیست.
 مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» با اعتماد راسخ به توان جوانان و ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه‌ها و میادین مختلف به عنوان «موتور محرکه نظام» مورد تاکید قرار دادند. همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از تمامی ظرفیت های خود برای پشتیبانی و حمایت از این نسل طلایی انقلاب استفاده کنند. 
     در جمهوری اسلامی ایران، روز ولادت حضرت علی اکبر(ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا و شبیه ترین سیرت و صورت به رسول اکرم(ص)، به نام روز جوان نام گذاری شده است، روز جوان در واقع فرصتی است برای یادآوری قابلیت های بالقوه این قشر ارزشمند، که با پتانسیل بالا می توانند در جهت سازندگی گام های موثری بردارند.
     اینجانب ضمن گرامیداشت یازدهم شعبان المعظم، زاد روز حضرت علی اکبر(ع)، فرا رسیدن این مناسبت فرخنده و روز جوان، این روز را به کلیه جوانان میهن اسلامی و نیز،کارکنان  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان و مراکز تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و در این روز پر خیر و برکت آرزو می‌کنم آینده نظام اسلامی به دست جوانان این مرز و بوم که الگوگیری از آن جناب را چراغ راه خویش قرار داده اند، درخشان تر از پیش شود.
 
حشمت اله معتمدی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان
 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 96894
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب