شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/04/04 - 21:21
  • - تعداد بازدید: 79
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به مناسبت عید ولایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، علی پاشایی مدیر کل در پیامی عید زیبای ولایت را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است :
 
 
⚜️بسم الله الرحمن الرحیم⚜️
 
«الْحمْد للّه الّذی جعلنا من الْمتمسّکین بولایه أمیر الْمؤْمنین و الْأئمّه علیْهم السّلام»
 
    فقط حیدر «أمیر الْمؤْمنین» است
 
✍️ درود و رحمت خداوند بر علی(ع) و پیروان راستین آن حضرت...
✍️ علی را با عدلش میشناسند و عدالت را با علی، علی که باشی هم کعبه برایت سینه می‌شکافد و هم بر دستان پاک پیامبر رحمت نشانه می‌شوی.
✍️ مولای پارسایان؛ علی (ع) در واقعه غدیر خم برای همیشه تاریخ نشان شد تا پیام‌آور صلح، مودت و عدالت در پهنه هستی باشد. غدیر، باران الطاف رحمانی و دریای جاری خیرات نبوی و سندی بر اثبات امامت و ولایت است. 
✍️ شخصیت والای مولی الموحدین؛ امام علی (ع) گنجینه‌ای گران‌بها از کمالات و فضائل اخلاقی است و سیره حکمرانی بی مثال ایشان همواره الگویی بی بدیل برای کارگزاران نظام اسلامی بوده، هست و خواهد بود.
✍️ با علی بودن و طی طریق در مکتب حیدر کرار بسی پر برکت است، این روز مبارک فرصت مغتنمی است تا بار دیگر یا علی گویان با امام مهربانی‌ها در راه استمرار جوانمردی، استقرار حق و تحقق عدالت، میثاقی دوباره ببندیم. 
✍️ اینجانب به همین مناسبت؛ عید امامت، ولایت و اخوت را به محضر امت اسلامی، شیعیان و محبان آن امام همام تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سعادت و رستگاری همگان را خواهانم.
 
علی پاشایی 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 113922
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تنظیمات قالب