شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/02/06 - 18:59
  • - تعداد بازدید: 170
  • - تعداد بازدیدکننده: 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به مناسبت هفته کارگر

به گزارش روابط عمومی این اداره کل؛ معتمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، در پیامی هفته کارگر را به این قشر سختکوش تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

 

"بسمه تعالی"

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند، در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد، کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.
هفته کارگر فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و با همت والای خود چرخ صنعت و تولید را به گردش در می آورند و تلاش خود را در سرنوشت ملت و میهن اسلامی موثر می دانند. به رغم تحریم های ظالمانه استکبارجهانی و تلاش های دشمن برای آسیب رساندن به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، کارگران شریف با مساعی و زحمات شبانه روزی توانسته اند تمامی توطئه ها را خنثی نموده و در راه خودکفایی و پیشرفت اقتصادی گام بردارند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این قشر شریف، هفته کارگر را به کلیه کارگران سرافراز میهن اسلامی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های صادقانه و فعالیت های اثرگذار آنان تقدیر و تشکر می نمایم.
حشمت اله معتمدی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 99095
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب