شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/02/13 - 10:05
  • - تعداد بازدید: 189
  • - تعداد بازدیدکننده: 183
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، در پیامی سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و روز معلم را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
معلمی نه شغل انبیاء که شغلی خدایی است. قرآن؛ نخستین معلم را در آفرینش انسان، خدا و سپس آدم را معرفی می کند و اول مربی، خداوند دانایی بخش است، همانا ما چیزی نداریم مگر آن چیزی که خدا به ما بیاموزد و یاد بدهدو جانشینی و خلیفه الهی بودن آدمی نیز به سبب دانش و علم سودمند الهی است. همانا پیامبر رحمت (ص) می‌فرمود: " أنا أدیب الله و علیٌّ أدیبی" من ادب‌شده خدا و علی ادب‌شده من است. جامعه و بشریت، چون گلستان و استاد و معلم و مربی را باغبان و گل پرور است. 
در هیچ دینی به اندازه اسلام، به مقوله آموزش اهمیت داده نشده، از طرفی رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ارائه آموزش های مهارتی و مهارت افزایی است و رکن اصلی سازمان، مربیان خدوم، متخصص و دلسوز جامعه هستند که بدینوسیله این روز مبارک را به همه همکارن مربی و تمام کسانی که از آنان آموخته ام تبریک و شادباش میگویم. امید دارم همه آموزگاران همواره در راه اعتلای آرمان های دینی و سرزمینی مان؛ و تربیت نیروی ماهر، پیروز و سرافراز باشند.
حشمت اله معتمدی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 99414
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب