شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1402/04/24 - 22:37
  • - تعداد بازدید: 145
  • - تعداد بازدیدکننده: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در پیامی این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت،
متن پیام بدین شرح است:
 
«بسمه تعالی»
 
"گمان نمی‏کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد."
 امام خمینی(ره)
    بسط عدالت اجتماعی، فراهم آوردن رفاه عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم از اهداف والای انقلاب اسلامی بوده که از بدو پیروزی این نهضت شکوهمند تاکنون که بیش از چهار دهه از عمر با برکت آن می‌گذرد، همواره سرلوحه کار مسئولان و متولیان امر قرار داشته است. قدم های سازمان تامین اجتماعی در مسیر خدمت به مردم ،زندگی بهتر و آینده ای توام با آرامش و گام های نهاد مردمی بهزیستی نیز در راستای بهتر زیستن به ویژه برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه سبب اهمیت نقش هر دو سازمان برای مردم می شود.
 نامگذاری ۲۵ تیرماه به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی، بیانگر اهمیت جایگاه این دو نهاد حمایت گر است که به منظور تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی پدید آمدند. این دو نهاد از ارکان مهم توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند که اگر در حوزه های کاری و خدمات رسانی خود قوی عمل کنند، بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی و دغدغه های مردم نیز کاهش می یابد. با توجه به اینکه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه از مخاطبان اصلی این دو سازمان محسوب می‌شوند، لذا ارائه خدمات درست و به موقع، افزایش رضایت مندی آنان را در پی خواهد داشت. 
امام موسی کاظم علیه السلام در خصوص اجر و پاداش کمک به نیازمندان می فرمایند، " خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآوردن نیازهای مردم می کوشند، اینان ایمنی یافتگان روز قیامت‌اند". اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های خدمتگزاران این عرصه، فرا رسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی» را به تمامی مسئولان و کارکنان تلاشگر این دو سازمان، تبریک و تهنیت عرض نموده، و امیدوارم در سایه منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار در راستای رفاه اجتماعی مردم همواره پیروز و سربلند باشند.
حشمت اله معتمدی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 102347
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب