شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/06/03 - 01:30
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدیدکننده: 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان به مناسبت اربعین حسینی

علی پاشایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در پیامی فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت بدین شرح است:
 
 
بسمه تعالی 
انّ الْحسین مصباح الْهدی و سفینه الْنّجاة
 
رهبر انقلاب: نام امام حسین، راه امام حسین، توجّه به امام حسین، توسّل به حسین‌بن‌علی سیّدالشّهدا (ع) راهگشا است.
 
کاروان دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) به اربعین رسید. گویا جهان یکسره هیأت شده و یکدل و یکصدا در حرم یار مهیای زیارت گشته‌است. زیارتی که آنان را بر سر عهدنامه خونخواهی از مظلومان و پیروزی حق بر باطل هم‌پیمان کرده‌است.
 
عظمت اربعین را باید به مانند عاشورایی دیگر نگریست، اما این‌بار نه میدان خون و تزویر و مظلوم کشی، بلکه نمایشی مقتدرانه از پیروزی حق و حقیقت و بر مسند نشستن عدل و عدالت است.
 
در اربعین امسال نیز شور و شعور حسینی در راهپیمایی عظیم عاشقان حسینی موج می‌زند و یقین داریم همچون گذشته صحنه‌های بی بدیلی از اتحاد، آزادی‌خواهی و اسلام ناب پیش چشم جهانیان گشوده خواهد شد.
 
خانواده مهارتی استان لرستان نیز همچون سنوات گذشته، در راه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و عرض ارادت به حضرت سیدالشهداء(ع)، پا در رکاب نهاد و با استقرار اکیپ تعمیرات و خدمات فنی در مرز مهران، در خلق این حماسه عظیم سهیم شد. 
 
اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، قبولی عبادات و عزاداری‌های همه ارادتمندان، شیعیان حقیقی و حقیقت جوی حسینی را از پیشگاه حضرت حق مسئلت دارم، امید است برکات ارزشمند این ایام نورانی بر زندگی یکایک ما جلوه‌گر شود.
 
علی پاشایی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 115410
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب