شعار سال
شنبه 31 شهریور 1403
  • 1403/06/02 - 13:20
  • - تعداد بازدید: 37
  • - تعداد بازدیدکننده: 32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان به مناسبت اغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

راه رجاء بسته نیست، گرچه رجایی برفت 

ریشه به جا باد اگر، برگ و بری می‌رود

بی هنران را بگو، گنج هنر زان ماست 

گرچه ز ملک هنر، باهنری می‌رود 

 

 هشتم شهریورماه، چهل و سومین سالگرد ترور شهیدان رجایی و باهنر است. بزرگ‌مردانی که نام نیکشان به پاس مجاهدت‌های خالصانه و طینت پاک، هر ساله در این ایام زینت‌بخش هفته دولت است.

 تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران از این نیک سرشتان کم به خود ندیده است. دولتمردان صدیق، طلایه دارن عرصه آبادانی کشور و دلیرمردان میدان سیاست که بی چشم داشت و با خلوص نیت خدمت کردند و در راه اعتلای نظام مقدس از جان خود گذشتند.

 حافظه تاریخی ما می‌طلبد در این ایام که مبین خدمت، ایثار و شهادت است، یاد و خاطره شهید جمهور؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را گرامی بداریم.

 وصف شأن و جایگاه این مردان بزرگ روزگار در این مقال نمی‌گنجد، باشد که به مدد الهی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به خلق، رهروانی صدیق و لایق باشیم.

 در شهریورماه ۱۴۰۳، گرامیداشت هفته دولت با آغاز به کار دولت چهاردهم مصادف شده است، لذا این فرصت را مغتنم شمرده و افزون بر تبریک این مناسبت فرخنده، از خداوند سبحان برای دولت جدید توفیق خدمتگزاری و کامیابی در مسیر عزتمندی ایران و نیل به اهداف متعالی، مسألت داریم.

چهارمین روز از هفته دولت، به نام روز کارمند است. همانطور که در دنیای دیجیتال و تکنولوژی، "سیستم عامل" مغز متفکر است، در سیستم‌های اداری نیز، کارمندان رمز توسعه، کارآمدی و پیشرفت هستند. بدیهی است؛ نگاه ویژه به کارمندان به عنوان یکی از ارکان اساسی سیستم مدیریتی کشور و توجه به ارتقا منزلت اجتماعی آنان، زمینه‌ساز ترقی و بالندگی نظام اداری خواهد بود.

 اینجانب ضمن تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت، آغاز هفته دولت را به محضر کارگزاران و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران، بویژه کارمندان و کارکنان گرانمایه، ساعی و خدوم آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان؛ سلامتی، عزت و توفیقات روزافزون ایشان را آرزومندم.

 

علی پاشایی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 115369
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب